יום רביעי, 4 בינואר 2012

אימוץ כלב

 אימוץ כלב- אולי ההחלטה הכי טובה בחיים שלכם:)
מדי יום מומתים בכלביות השונות בישראל אלפי כלבים. מדובר בטרגדיה של ממש, שכן מדובר ביצורים תמימים וטובי לב, אשר כל כוונתם היא להסב אושר לסביבתם. הדבר נובע מסיבות רבות, אך קודם כל מבורות וחוסר ידע- שורות אלה יוכיחו לכם שאימוץ כלב הוא כנראה הדבר הכי טוב שיכול לקרות לכם!

כלב- החבר הכי טוב של האדם
זוהי אינה קלישאה, כלבים הם יצורים חברותיים במיוחד- הם יודעים וגם מאד רוצים להעניק אהבה, קודם כל לבעליהם, אך גם לכל הסובבים אותם. האם אתם מכירים עוד מישהו שיבכה מהתרגשות כשאתם חוזרים הביתה אחרי העבודה, או אפילו אחרי שרק ירדתם לזרוק את הפח? כלב לעולם ירצה את חברתכם וידאג לשלומכם- גם אם אתם כועסים, עצבניים, או עצובים, הוא כבר ימצא את הדרך לשמח ולפייס אתכם.

איזה כלב לאמץ?
ישנם גזעי כלבים רבים, וכל אחד מתאפיין במזג מסויים, במראה מסויים ויתאים לאנשים מסויימים במידה כזו או אחרת. חשוב לדעת שהגורם המשפיע ביותר על אופיו של הכלב הוא אתם! הכלב יתאים את עצמו אליכם ומהר מאד תגלו שההתנהגות שלו היא פועל יוצא של יחסם אליו. הקפידו להיות אסרטיביים וברורים עם הכלב שלכם, ותקבלו כלב ממושמע עם הרגלים נכונים ותקינים. פינוק רב מדי יביא לבעיות משמעת ולחוסר גבולות. לכן, כמעט ואין חשיבות לגזע הכלב, אדרבא, רצוי מאד לאמץ כלב מעורב, שכן כלבים אלה הם לרוב בריאים יותר מכלבים גזעיים, ולעיתים רבות גם תצילו על הדרך חיים!

זכרו שלכל בעיית התנהגות של הכלב יש פתרון. אם אינכם מצליחים לפתור את הבעייה בעצמכם, התייעצו עם מאלף כלבים מקצועי, אשר ודאי יוכל לתת לכם טיפים להקניית הרגלים בסיסיים. תוכלו גם להיוועץ עם אנשי מקצוע באינטרנט- פורום אילוף כלבים הוא מקום שיספק לכם תשובות לשאלות רבות.

סיכום
אימוץ כלב הוא המתנה הכי טובה שתוכלו להעניק לעצמכם. כלב הוא קודם כל חבר טוב, ומעבר לכך כפי שכבר הוכח במחקרים רבים, הוא ישפיע לטובה גם על מצבכם הנפשי והבריאותי. אימצתם כלב? אתם חושבים אולי על פנסיון לכלבים? אתם מוזנים לקרוא בפוסט הקודם שלנו לגבי בחירת פנסיון לכלבים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה